22/10-09


Jag saknar den tiden''/

Hela den här kvällen har också gått åt att plugga men efter två
timmar är jag klar och det känns skönt att ha det gjort. Den här dagen har verkligen varit as seeg. Jag och Pluto sov på soffan på hela lunchen och tro mig, det var super skönt! Carro vart är du? Varför svarar du inte på våra sms? Vi saknar dig ju som faan. Kom tillbaka till skolan, har inte träffat dig på typ tre-fyra dagar och börjar må psykiskt dåligt av de, hahahaha.

Imorgon har jag bara en lektion, känns lite onödigt efter som att lektionen bara är typ 40 min och det tar mig en timme att åka till skolan, men men det är ju närvaro. Imorgon ska jag träffa Mimmi och hennes killkompis som tydligen är as lik henne, vi får väl se hur det är med de. Tror faktiskt att Mimmi är en person om vi säger så. Har lite svårt att tro att det finns en TILL, med manligt kön dessutom. Ja det ska bli intressant att träffa den saken.

Till Lina.

Jag läste och jag tycker verkligen synd om dig gumman. Om du känner att du behöver någon så vet du att jag bara är ett samtal bort. Det löser sig gumman♥

Idag ringde också Bästis, förlåt att jag inte kunde prata men ring mig imorgon, ok?!

Men nu ska jag sova för jag är GALET trött!
Pusshej leverpasjäj

Kommentarer
Postat av: Axelia

mys bild :)

2009-10-23 @ 22:04:13
URL: http://axeliayork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0