26/10-09 Jippi

Ikväll ska bästis Pauline och gullungen Felicia sova här, åhh va kul det kommer bli. Det var så himla länge sen som vi alla tre sov här hos mig och det kommer bli så kul. Vet inte riktigt vad vi kommer göra. Det blir väl typ: Ta massa foton på datan och med kameran, äta chips, titta på film och bara ha super mysigt. Jag har verkligen saknat mina flickor och det känns så bra att vi har börjat umgås igen. Våra kvällar är ju verkligen underbara. Vi skrattar så jävla mkt och ni gör min dag. Jag älskar er, det gör jag verkligen♥

Jaja nu kommer väl Pauline när som helst och
Felicia hoppas jag väl inte dröjer så länge. Skriver snart igen. KYSS

Kommentarer
Postat av: ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

jo det är kanon bra med mig, va gör du då?

2009-10-26 @ 20:59:45
URL: http://jessicalillsmeds.se
Postat av: feliciaaa!!!!

jag vet! det är helt superunderbart att vara med er två!! <3

2009-10-26 @ 22:03:12
Postat av: feliciaaa!!!!

jag veet!! det är verkligen jättemysigt att vara med er två!!! <3

2009-10-26 @ 22:07:16
Postat av: Pauline

det var verkligen supermysigt tjejer!!! PUSS <3

2009-10-27 @ 10:28:38
URL: http://shiningeye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0