Äntligen lördag!



Jag är så himla trött men jag har verkligen
ingen lust att sova. I natt sov jag hos Daniella och det var väl lite mkt drama. Jag hoppas verkligen det löser sig för dig gumman! Mamma ringde och väckte mig typ 12 och sa att jag skulle komma hem, fattar inte varför men skit samma.

Idag har mest varit hemma. Var med pappa och Louise i hagen och sen ska jag träffa Bästis ikväll. Jag tror vi ska laga mat och så tror jag att jag ska sova här men jag vet inte. Men det kommer säkert vara super mysigt!! Haha juste, sorry Pauline för att jag inte följde med till stan, hahaha.

http://micromiss.se/
Hennes blogg är verkligen super! Har inte löst den så länge men hon är så jväla bra på vad hon gör. Bara kolla på henne blogg, den är jättebra!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0