ÄNTLIGEN!



Ja ja ja ja, äntligen. Nu är jag verkligen lycklig. Mamma ringde mig tidigare på dan
och så ringde morfar också
och han har äntligen fått en tid för hans opreation. Vi har typ väntat sen innan sommarlovet och
dem sa att det skulle ta ca 3-4 månader innan han ens fick en tid men nu har han äntligen gått än.
Den 16 November blir det. Min morfar har haft problem med sina knän i typ 20 år men aldrig gjort något åt det
och nu på sista tiden har han ramlat jättemkt och gjort sig ganska illa på köpet.
Känns verkligen att en sten har lättat från bröstet nu. Dessutom ska både mormor och morfar bo här hos oss tills han blir bra efter oprationen eller något. För det första bor dem i Fagersta (dalarna) och det är ju inte grejen men dem bor i en lägenhet och lycka till att gå upp för typ 4-5 vånginar utan hiss med ny opererade knän, rättare sakt ett knä i taget men men.
Saken är den att när jag prata med morfar i telefon lät han både jätte lättad men också på något sätt, orolig. Lättat för att det kommer bli så mkt bättre men orolig (tror jag) för att dem kommer operera på 7 olika ställen i knät. Det klart att det säkert vara jobbigt men han kommer ju bo här, det blir säkert bra.

Jag älskar dig morfar!!

 

 


Kommentarer
Postat av: Axelia

gud va bra att han äntligen har fått en tid!! :) När blir det?xxoo

2009-10-20 @ 20:08:32
URL: http://axeliayork.blogg.se/
Postat av: Emelie

16 November :D

2009-10-20 @ 20:25:39
URL: http://sweetsinger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0