Ett snabbt inlägg


Två super söta bilder. Bild 1 är det jag i vagnen, storebror Marcus kör vagnen och syster Axelis stor lite bakom. Bild 2 är det jag och Syster som sitter med varm choklad efter att ha åkt skridskor. Om man kollar tillbaka på bild 1 så ser man att det giller en hjälm under vagnen, vi har förmodligen åkt skridskor där också.

Kan ni tänka er, min mamma och pappa har anmält mig till Lidingös Lucia. Klart att dem fråga mig innan och jag tyckte det lät som en kul grej men dem har typ tagit det jätteseriöst. Undrar verkligen hur det kommer gå. Nu får ni ju fan lova att ni röstar på mig till lucia xD ni MÅSTE MÅSTE MÅSTE, annars blir jag ledsen. Jag vill ju göra mina föräldrar stolta (eller så är det för att lucian får någon rese grej och ett halsband i present) men iallafall, rösta på mig när man kan de, om jag nu kommer med hahahaha.



Kommentarer
Postat av: Axelia

Åååå mys jag kommer ihåg bild numer två! :D

2009-10-22 @ 10:47:17
URL: http://axeliayork.blogg.se/
Postat av: Emelie (ägare till bloggen)

Jag kommer faktiskt också ihåg de, lite men ändå :D

2009-10-22 @ 17:34:32
URL: http://sweetsinger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0