Fika



Idag var det en ganska bra. Hände inte så mkt i skolan förutom att min Mikaela
var i min skola och hälsa på lite. Tyvärr kunde hon inte vara med på sista lektionen för hon fick inte för läraren men Pluto, jag, Carro och Metal flumma så jävla mkt den lektionen så det var lugnt. Även om vi flumma som fan så hann jag ändå en hel del, hahaha sjukt.

Efter skolan åkte jag till stan och träffa Mimmi för att lämna hennes pengar som jag lånat. När vi var i stan tr'ffa vi sting och vi gick och fika, asmysss! Sen ringde jag Coco, tyckte hon skulle få träffa lite av mina vänner och hon tyckte mkt om dem. Mimmi var typ super shopp sugen så då fick vi gå till en rave affär och titta på kläder till henne. Det var iallafall kul faktiskt. Adrian kom som är Mimmis pojke och han gav mig massars och han var as bra!!
Imorgon ska jag också leka med Mimmi och då ska jonny också komma. Vet inte om några fler kommer, vi får se.

Nu ska jag dra. Skriver snart, PUSSS

Kommentarer
Postat av: Annika B.

Träffade ni Sting? Fett cooooooooolt. :P

2009-10-14 @ 08:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0