Fredag 30/10


Jag vet suddig bild men det är den ända jag har på Myggan och Mimmi.
På bussen hem


Har inte skrivit på någon dag nu så nu ska jag berätta om min fredag. I fredags
men andra ord igår så var jag med Mimmi och hennes kompis Myggan. Vi träffades i stan för vi skulle ut och kolla på hennes lokal som hon ska ha på sin stora halloween fest. Saken var att när vi väl hade träffats i stan och skulle åka frågade jag Mimmi hur lång tid det skulle ta att åka ut dit och...ja hon börja väl skruva lite på sig och jag fick fram en timme ut hennes mun. En timme med BUSS från brommaplan. Hennes plan var att berätta det för oss när vi satt på bussen, ett sätt att få med oss. Jaja det var väl inte så mkt att göra åt saken när vi väl var påväg. När vi kom fram konstatera jag och Myggan att..vi var mitt i ingenstans! och bussarna gick bara en gång i timmen så vi ville ju verkligen inte missa den. Lokalen var jättebra, trodde den skulle vara större men den dugen ju helt klart. Myggan kolla hur musikanlägningen var och jag gick runt och kolla hur man kunde dekorera. När vi var klarar och jag sa mina idéer för mimmi gick vi och tror ni inte vi missa bussen eller, med 2 MINUTER!! så arg jag var asså. Det fanns ju inte så mkt mer att göra än att gå.Vi gick väl typ 3-4 stationer sen blev vi osäkra om vägen och stanna vid nästa station. Hahaha myggan tänkt att vi kanske kunde lifta med någon men ingen stanna, hahahah tills en as snäll äldra dam gav oss lift till grillen som var precis vid en bussstation. Hahaha så jävla förvånade vi blev men hon var så schysst! Till slut kom ju bussen och vi åkte hem.

Jag kom hem vid typ 7 och då åkte jag diräkt till Felicia och sov där. Det var super mysigt och vi hade superkul. Vi kolla på Harry Potter och hennes lillasyster Tove och hahaha jag somna. Dagen efter (idag lördag) så hjälpte jag henne att flytta lite saker från hennes rum till hennes nya.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0