fredagen den 13 är ingenting gemfört med 19 okt


Idag var det verkligen inte min dag! Min dag börja med att jag försov mig. Jaa jag tror aldrig jag har försovit mig, kan ni tänka er, verkligen aldrig. Det är ju så självklart att jag ska försova mig när man har en rolig lektion på morgonen, engsambel. Sen så skulle jag så klart ha en värsta PMS dagen, så typiskt. Allt var bara så fel, allt gick fel hela dan. Tack till Caco, ni två gjorde verkligen min dag. Utan er hade min dag blivit ännu värre än den var. Förlåt Coco för att jag typ dampa er dig :'( Ja jag antar att Pluto och Adrian också förkännar ett tack för er "vackra" sång på morgonen. Haha vet inte om ni mena väl men jag får väl intala mig de.
Vem behöver soffor och liknande egentligen? Golvet funkar super om man ligger mellan Coco, Carro och Pluto, eller aa..jag låg väl mer på Carro än brevid, haha♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0