God morgon

Ja nu har jag just vaknat efter en jättekonsigt natt! Först vakna jag kl 5 och fick värsta tvångs taknen att jag skulle dricka mjölk fast jag inte ens var törstig, sen mellan 6 och halv 6 så vakna jag igen med att jag MÅSTE dricka vatten FAST JAG INTE VAR TÖRSTIG! det var as läskligt! Jaja, nu jag har iallafall vaknat av mig själv och ska görs en smootie och sen typ kolla på en bra mys film. Jag funderar på att kolla på Narnia 2 men vet inte om jag har lust liksom, jaja vi får se vad det blir.  Oh jag vill inte/ orkar inte vara hemma en dag till, så tråkigt men jag har typ inget val man vill ju inte smitta hela Sveriges befolkning heller. Den ända som vill träffa mig även om jag är sjuk är Mimmi men jag ska ju träffa henne imorgon och idag jobbar hon. Jag är iallafall bättre idag som tur är.

Men nu ska jag göra min smootie och äta gott.
Hoppas ni får en bättre dag än mig, PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0