Halloween

Jippi!! snart är det ju halloween, hallå människor ni ska vara lyckliga! Jag har sett fram imot det här i flera veckor. Ända sen min kompis berätta om sin stora halloween fest har jag blivit fett taggad! Jag köpte min dräckt för säkert två veckor sen. Jag ska vara Alice i underlandet som har blivit vamypr, på det sättet är jag säker på att ingen annan är samma sak som mig. Det måste vara bland det värsta som kan hända på halloween, att någon är samma krattär som en själv. Vad ska ni vara iår?

+

Kommentarer
Postat av: Annika

Haha! Najsigt... Vampyr-Alice..? Kreativt! XD

2009-10-29 @ 07:51:24
Postat av: Emelie (ägare till bloggen)

Haha jag vet Annika! Jag kom på det helt själv också så jag förtjänar din komentar xD

2009-10-29 @ 10:02:57
URL: http://sweetsinger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0