Lördag 10/10



Jag vet att jag har spelat den förr men jag älskar den!

Tjaa. Har inte skrivit på ett tag nu, har bara inte haft orken. Igår på min hål timme
var jag och hälsa på min gamla skola och det var super kul! Haha Stefan blev typ gladast av att jag kom, har faktiskt saknar honom as mkt. Träffa lite annat folk och blev väl motagen. Igår fick jag även veta att en av mina bästa och närmaste vänner har lunginflamation och jag känner mig as nojig. Min pappa hade det förut och fick vara på sjukhuset i typ 2 veckor och hosta blod och massa skit. Jag vet att du kommer bli bra min älskling men jag är ändå så orolig! Jag älskar dig verkligen jättemkt och vill inte att något ont ska hända dig. Du MÅSTE bli bra, om du dör dödar jag dig xD Nej men jag älskar dig och finns verkligen här för dig ♥

Idag har det varit en super SEEG dag. Jag har inte haft något att göra. Mamma och pappa åkte as tidigt för att åka till landet och fixa några grejer och jag vägra följa med. Marcus (min storebror) drog typ vid 12-1 för att han skulle träffa några kompisar sen skulle dem typ på fest eller något, så han kommer typ hem vid 1 i natt. I och för sig kommer mamma och pappa hem ganska snart men jag har iallafall haft en super seeg lördag. Som vanligt så räddar min bästavän mig från min ensamhet, hahaha. Hon kommer typ hit och så ska vi maga middag och ha super mysigt. Du är min räddare i nöden xD

Nu ska jag kila iväg. Pauline kommer nog snart
och då ska vi börja med maten så. Puss, ha en super mysig lördagkväll



Kommentarer
Postat av: Anonym



Haha tur där Emelie att någon kom och räddade dig. själv har jag också haft en lyckad lördag nästan för lyckat jag har lite ont i huvudet nu x)

2009-10-11 @ 13:05:20
Postat av: poppe

från poppe

2009-10-11 @ 13:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0