Mår inte så bra

Hemma idag. Jag varken kan eller vill gå till skolan. Efter igår så vet jag inte vad jag vill. Känneer mig så deppig på sista tiden och jag vill inte och tänka possetivt, vafan någon gång ska man väl så vara deppig också.
Före eller efter mensen brukar jag få något as konsigt som gör att jag mår as dåligt! jag blir så varm att jag svettas och så kall att jag skakar. Jag får så illa att jag hulkar och jag blir så ur att allt bokstavligt snurrar framför mig. Det håller inte på så länge, kanske bara en halv timme eller så men det är sjukt jobbigt. Tur att jag fick det just idag när jag var hemma för om jag hade varit i skolan hade jag velat åka hem men jag skulle vara för "svag" för att gå. Jag har inte fått det sen förre sommaren och när jag berätta för mamma så tyckte hon så synd om mig så hon sa at hon skulle köpa Ben and jerry men hon får hjälpa mig att äta upp den.
Känns som att alla är så himla negativa hela tiden, det smittar verkligen av sig.

Jaja nu ska jag plugga som jag kommer göra
resten av dan, morgon kommer jag nog åka förbi skolan
för att hämta saker inför provet på Torsdag. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0