Mikaela Norén

Först vill jag säga att det här inlägget bara berör Mikaela Norén så ni som inte är intresserade av att läsa om henne behöver inte ens börja läsa det här inlägget.

Asså micki jag har saknat dig så jävla mkt. Jag vill mer än något att det ska bli som förr mellan oss men är du villig att kämpa för det då? Jag är det och jag komer kämpa till det sista för det. Jag vet att du verkligen inte mår bra just nu och jag vill att du ska veta att jag verkligen finns här. Även om vi verkligen kan bråka så älskar jag dig. Jag vill ändå inte att du ska ta mig förgivet om du förstår. Det klart att du ska veta att jag finns här för dig men du måste ju förstå att jag inte tycker något går rätt till kommer jag att säga ifrån och det kommer jag alltid göra. Det är sån jag är, ta mig för det eller lämna mig. Jag kan inte hjälpa att jag känner mig utbytt. Jag..känner att du har bytt ut mig och att du inte tar vår vänskap på allvar. Jag ber om förlåtelse för dem gånger jag har varit otrevlig mot dig eller bitchig mot dig. Det är fel att om jag har haft en dålig dag att det ska gå ut över dig och jag ber verkligen om ursäckt.

Nu har jag bara en sak till att säga. Jag älskar dig Micki!
Jag gör verkligen det och jag hoppas att vår vänskap betyder
lika mkt för dig som för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0