Natti natti


De måste jag säga att den boken för det första är as bra! och jag som ÄLSKAR
talböcker somnar alltid till det här nu förtiden. Det är jätteskönt att somna till
och jag älskar när Tomas Norström läser. Han har en så bra och behaglig röst
och han har bra inlevelse. Om du lyssnar på den här boken och dem andra två
kommer du inte ångra dig!



Jag har pluggat nästan hela kvällen och det kändes verkligen
jättebra. Även om jag inte riktigt är klar, men men. Imorgon ska jag till skolan igen, har svenska  prov. Jag tror nog det kommer gå ganska bra faktiskt. Haha men kan ju alltid hoppas på att Pluto inte sjunger sin "Emelie" ramsa igen.

Jag har faktiskt funderat på att göra min blogg till en foto blogg. Jag vet inte än, tror inte jag tar tillräkligt många bilder, vi får se. Vad tycker ni? Men jag ska nog önska mig en system kamera i julklapp, hahaha jag vet lite tidigt att börja önska sig saker nu men sån är jag.
Jag har haft super ont i ryggen de sista dagarna, ska be någon om lite massagse (eller hur fan det nu stavas) imorgon.

Jaja men jag är jättetrött nu och ska sova xoxo


Kommentarer
Postat av: Pauline

Jaaaa det är kul med foton!! :D love u baby <3

2009-10-22 @ 08:13:16
URL: http://shiningeye.blogg.se/
Postat av: Axelia

jag tycker om bloggen som den är nu :)



humm är det mina talböker du tjuvar? ;)

2009-10-22 @ 10:51:51
URL: http://axeliayork.blogg.se/
Postat av: Emelie (ägare till bloggen)

Pauline: JA jag vet:D men vi får se ;) <3333

Axelia: Okej va bra:D Hihi låtat inte tjutat! (a)

2009-10-22 @ 17:32:25
URL: http://sweetsinger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0