Onsdag 14 Okt

Idag var det sängen. Har inte gjort mkt alls på hela dan. Pappa jobbade hemma idag, kändes lite konsigt men jag antar att när Marcus flyttar ut och pappa ska arbeta i Marcus nuvarande rum är det väl något jag får vänja mig med det.

Alla som jag umgås med vet att jag ÄLSKAR vamyprer. Alla vamyprer är så snygga, nästan för snygga man blir jävligt avensjuk. Som om jag inte fick nog med massa vampyr filmer så ha jag börjat kolla på en amine serie om vampyrer. I'm in LÖÖÖÖÖÖVE!













Nu måste jag kila, ska ut med hunden,
tvätta klart och hjälpa pappa med maten. Take care. See Ya!

Kommentarer
Postat av: Axelia

Jävla nörd !!:p



Kul att du har börjat blogga om dit ”vardags liv”. Me like :) xxoo

2009-10-16 @ 17:02:50
URL: http://axeliayork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0