Tack

Tack för en super rolig och flummig kväll, hade verkligen super kul och det blir väl av snart igen.

Asså fan va förkyld jag är. Känner mig så jävla äcklig och idag så mobba Mimmi och hennes pojke Adrian mig jättemkt för att jag inte kunde andas och min PUFFIS VAR SLUUUT, PANIK (puffis = nässprej). Som tur va kom mamma hem med en ny idag, hahahaha. Ja som sakt idag träffa jag Mimmi och Adrian men Mimmi var så jävla sen (1,5 timme) så jag fick vänta på henne. När jag vänta i stan träffa jag Daniella och Josse i stan, så vi gick runt lite på stan och sprang på lite andra människor.
Jag kom hem runt sju och åt och då ringde jag först Mikaela och fråga om hon verkligen ville träffa mig imorgon för jag var ju så förkyld och hon hade just varit sjuk och hade ingen lust att bli det igen så hon dissa mig. Sen ringde jag Annika och fråga när vi ska leka för det var verkligen as länge sen. Hon sa att vi kunde träffas ikväll men jag kände att jag behövde vila ikväll så vi ska leka imorgon iställer, läääängtar!

Nu ska jag be min mamma massera mig och tycka lite synd om mig för jag är sjuk xD hahaha
PUSS


Kommentarer
Postat av: Pauline

tack själv gummor <3

2009-10-28 @ 14:07:01
URL: http://shiningeye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0