Torsdag 15 Okt

Idag var jag tillbaka i skolan. Hände inget speciellt. Kändes som att dem i skolan antingen var as flummiga eller så hade dem typ PMS. Carro och Adrian var värst. Adrian typ dampa på allt och alla och Carro var bara anmält off. Okej, alla kvinnor får PMS men vafan, måste alla få på samma jävla gång?! Inte nog med att vi ska få mens i en hel jävla vecka varje månad utan vi ska ha smärta, humörsvängningar och vara sjukt trötta en vecka INNAN OCKSÅ! wtf!! I HATE IT SO MUCH.
Jaja iallafall. Idag fick jag en känsla av att min mamma älska mig lite extra mkt. Jag hade inte frågat eller någonting, hon bara gjorde det. Hon kom hem med en stor SUCHI bara till miig! Förstår ni hur mkt min mamma älskar mig.
Jag är lite extra glad för imorgon slutar jag super tidigt. Slutar typ kl 11. Erkänn att du blev ganska avensjuk nu! hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0