12/9 underbar dag!

Tjaa. Förlåt att jag inte skrivit på länge nu, har till och med fått klagomål på att jag har uppdaterat min blogg som jag brukar men jag ska försöka bättre mig! Igår var jag på ängkärr med Emelie och lämna lite grejer till en kompis där (en hel kasse xD) men vi kunde inte vara där så länge för emelie hade "bara" hål timme mellan 11.15 - 13.45 och jag hade 11.15 - 14.25. Som tur va kom vi tillbaka i tid till emelies lektion och sen fick dem vänta på mig tills min lektion var klar 15.00, hahaha. Efter skolan åkte jag och möte Pauline i stan och SHOPPA!! (lägger ut lite bilder på det sen). Jag hitta en jättefin kläning på gina och 3 fina trosor. På kvällen sov jag hos henne och vi kolla på film (A lot like love), jag tror jag har sett den någon gång för jag kunde gissa typ allt som hände men om jag har sett den kommer jag typ inte ihåg någonting men den var bra och en riktigt mysfilm men andra ord, en perfekt Emelie och Pauline film xP.

Idag var jag på grönan med Emelie och vi hade verkligen en super dag, iallafall jag. Det skulle egentligen komma ganska många från klassen eftersom att alla med tele 2/comviq fick komma in gratis och det var verkligen sjukt mkt människor där. Haha vad skulle jag göra utan dig Emelie som pushar på mig xD. Asså shit den där tjejen i Katapulten kön var ju verkligen as konsig, hon ståd typ och försökte vara sexig för mig och Emelie och hon var typ 14 år. Konsig tjej asså!
På vägen hem träffade jag Pauline och hon köpte en parfym som lufta asgott. Kväll ska vi hem till Annika och ha det riktigt mysig har jag bestämt.




Men nu måste jag kila iväg och hjälpa mamma med lite saker och städa mitt rum lite innan jag drar till Annika. PUSSPUSS




Kommentarer
Postat av: pernilla

Hejsan, tack så mycket för din kommentar på min blogg.

Jag använder photoshop, och hur jag har en sån fin design vet jag inte hur jag ska svara på haha, jag gör min design alldeles själv.

Så tack så mycket att du tycker den är fin! :)

2009-09-13 @ 13:13:05
URL: http://pernillarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0