Ett lidande

Den här veckan har jag LOV! så underbart. Vi i min skola har det typ för att vi började en vecka tidigare från sommarlovet och då tar vi igen det nu! Och ja vi har höstlov också, så jävla nice!
Har just varit ute med hunden, vår städeraka är här nu så fick gå upp tidigt och för att hunden har träkigt och gnäller.

Jag tänker på dig varje dag nästan. Ett liv utan dig är inte som jag trodde det skulle vara. Jag saknar dig, det gör jag faktiskt men du har tydligen bara gått vidare med livet och tänker inte på mig. Men jag kan inte be om ursäckt för det jag gjort och sakt, för..om jag gör det kommer du aldrig ta mig på allvar igen. Jag har försökt att säga ifrån men..du lyssnade inte och tillslut fck jag nog, du nodde min gräns och om jag bara ber om ursäck kommer jag alltid känna mig som en dålig kompis. Låter konstigt jag vet men försök att se det från min sida. Om inte jag som är din vän säger ifrån..vem ska då göra de?



Kommentarer
Postat av: Pauline

Stå på dig gumman <3

2009-09-22 @ 15:52:33
URL: http://shiningeye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0