Hål i bröstet

'

Saknar min lugg. Funderar på att skaffa det igen men är inte säker. Asså jag känner mig så ensam. Allt är så knas just nu, känner mig trött och deppig. När jag tänker på dig får jag ett hål i hjärtat, känns verkligen som något har lämnat mig, vet att du kommer tillbaka men ändå. Vill nästan bara sätta mer ner och gråta hela tiden. Folk frågar mig vad det är men jag pallar fan inte snacka om det. Hoppas att tiden kommer gå snabbt!

Jag har just varit med Daniella och träffat lite människor. Det var super att träffa henne. Men henne kan jag vara mitt galna jag och känna mig rolig. Jag fattar inte, jag kan fan inte vara arg på den människan eller sur när jag är med henne, DET GÅR INTE. Jag älskar dig gumman, så mkt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0