Lov

Haha ja det är sant, jag är LOOOOV! Ledig hela nästa vecka av någon konstig andledning och alla lärarna kallar det lov så då gör jag det också. Inatt  sov Pauline här och vi hade super mysigt, vi kolla på massa gamla diseny filmer hela kvällen! Måste göras om snart. Och idag har jag shoppat en hel del med mamma och det var asnice. Planen var att jag skulle ha sovit hos Elena idag men det blev inte så men en annan gån
g.












Diseny och frukost på sängen


Jag ska nog kanske hjälpa mamma med
maten nu och jag orkar inte skriva just
något just nu men skriver mer sen! PUSS

Kommentarer
Postat av: Pauline

Emelie <3 Pauline <3 Frukost på sängen <3 Disney = <3333333333333333333333 hahahah

2009-09-19 @ 18:16:21
URL: http://shiningeye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0