Minnen

Jag har just kollat på massa bilder från den tiden när allt var lätt. Den tiden när allt man tänkte på var hur kul allting var. Den tiden när man var liten. Saknar den tiden. Då min bror anderas fortfarande bodde hemma. När Vi har minst 10 st på julafton. Den sommaren när vi åkte till Paris. Då jultomten fortfarande knacka på dörren. När det kom snö, MYCKET snö. Jag kan lika gärna säga på 90-talet, från 1- 10 år. Det kommer aldrig bli som då. Alla vi syskon kommer alltid vara som då. Man har inte ha dem kompisarna man hade då. Man hade inte samma vardag som man hade då. Man visste inte vad framtiden tog med sig och vad det inte tog med sig. Man vet inte vad morgondagen tar med sig och inte tar med sig.

Ta vara på din vardag som om det vore din sista!

Kommentarer
Postat av: Pauline

2009-09-19 @ 17:01:06
URL: http://shiningeye.se
Postat av: Pauline

<3

Lite uppdatering nu tycker jag vore bra, Bästavän!! haha ;) love you forever and allways <33

2009-09-19 @ 17:02:25
URL: http://shiningeye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0