Otroligt dålig uppdatering, jag vet

Förlåt för att jag har varit jättedålig på att skriva men jag har inte haft ork eller lust att blogga på sista tiden. Lite snabb uppdatering bara. Föra veckan hade jag lov men jag var mest hemma och tog det lugnt. I onsdags var jag med Elena hemma hos henne och bada och vi hade verkligen jättemysigt. Tack för en rolig dag gumman.
Onsdag kväll och fredag kväll var jag med Pauline tror jag. Det är så skönt att vi träffas så pass mycket som vi gör nu, hoppas det håller i sig!
Idag har mammas jobbkamrat och hennes två barn varit här. Hennes bror sprang nämeligen Lidingö loppet och vi bor ju jättenära spåret så vi gick upp och häja på honom. När vi kom tilbaka åt vi av mammas nybakta äppelpaj, sååå gott!
Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer. Ska nog plugga lite matte och sen kommer mammas kompis Annika hit, hon är så skön.


Det är så skönt att vi är vänner igen, hoppas allt löser sig för dig nu också. Jag tror på dig, visa att du kan. Jag är så lycklig att du är en del av mitt liv igen!♥   

Guud va jag saknar tiden då det var vi tre! När vi alltid var tillsammans och man skit i vad andra sa eller tyckte. Våra underara spa kvällar och överrasknings kvällar med hemma bio, spa och matlagning. När vi kunde vara uppe hela natterna och bara skratta. Hur vi tre som var så olika kunde hitta varandra fattar jag fortfarande inte men jag ångrar det inte. Känns så skönt att vi har börjat ta upp kontakten igen och jag hoppas med hela mitt hjärta att det kommer bli som förr. I love my girls!




Kommentarer
Postat av: Pauline

Mmm, vi får ha spa-kväll snart gumman! Hahahah kolla miig xD ser totalt hemsk ut! :P HUr gammal kan den där bilden vara egentligen? :P

2009-09-27 @ 09:23:14
URL: http://shiningeye.blogg.se/
Postat av: Emelie

Vet inte men den är säkert 1,5 år minst! Hahaha ja du börjar ju se lite sliten ut xDxDxD

2009-09-27 @ 11:33:22
URL: http://sweetsinger.blogg.se/
Postat av: Pauline

Hahaha och hur ska jag tolka det där? xD

2009-09-27 @ 15:59:36
URL: http://shiningeye.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag är ledsen att jag ska säga det men jag är ju din vän och det är min skyldighet. Älskling bryt inte ihop nu men du börjar bli..gammal. 11 dagar gör STOR skillnad:P

2009-09-28 @ 22:54:02
URL: http://sweetsinger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0