Söndag 27/9

Tjaa. Idag väckte mamma mig runt halv tolv och fråga om jag skulle mamma, Marcus och hunden i hagen. Det var massa fina hundar där. Louise sprang som faan, inte konsigt att han var halvdöd när vi kom hem.
På eftermiddan kom mammas kompis Annika på fika och plocka äpplen. Shit va goda våra äpplen är! Kan äta hur många som helst. Det var super kul att hon kom, hon är så himla rolig!  Sen har väl dagen flytit på som vanligt, har inte gjort så mkt. Jag har klippt gräset också och tjänat lite pengar. Men nu ska jag nog gå och hitta på något annat kul. Skriver snart. Komentera gärna, älskar komentarer




Kommentarer
Postat av: Pauline

kommenterar hihihi (a)

haha kul med lite uppdatering gumman <3

2009-09-27 @ 20:13:43
URL: http://shiningeye.blogg.se/
Postat av: Emelie

Haha jo jag får nog skärpa mig med uppdateringarna :P

2009-09-27 @ 20:28:14
URL: http://sweetsinger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0