Orkar inte med rubriker

Idag var jag i skolan och träffa alla efter en vecka, man saknar faktiskt alla ganska snabbt och det var kul att träffa dem igen. Tyvärr var jag inte i skolan länge. Jag hade verkligen as ont i huvudet, som jag typ har haft i 5 dagar i sträck nu, inte kul alls. Och bara för att jag hade ont i huvudet så skulle vi så klart ha ensambell första lektionen. För er som inte vet vad ensambell är så är det när men spelar och sjunger i en mindre (behöver inte vara) grupp och så klart så spelar alla olika saker samtidigt och alla har hög volym för alla vill ju höras och trumisen kan ju inte sitta vid trumsättet utan att spela. Jag kände verkligen att mitt huvud DOG! Så jag drog efter första lektionen.

JAg har verkligen saknat dig Mimmi! Är så glad att vi har börjat prata mer igen, men det är nog som du säger: Man behöver inte prata och ses hela tiden men vi vet ändå vart vi har varandra. Jag älskar dig darling<3


I LÖÖÖVE dem här skorna, låten och min nya design

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0