Tjej kväll

Jag kom just hem ifrån Felicia. Jag, Felicia och Pauline hade en mys kväll och kolla på film. Jag skulle engntligen ha varit med några kompisar från klassen men jag palla inte för jag ska upp tidigt imorgon för att åka till landet. Imorgon fyller min mormoster (mammas moster. Intärnt skämt) 60 är och hon ville inte ha något i present, så vi i familjen ska ha en överrasknings fest för henne, lite mobbat jag vet men min familj är mobbad så xD Kommer hem på söndag så är inte borta så länge men aa, vi kan väl säga att jag hade andra planer för den här helgen och fick ställa in det för det här men vad ska man göra.

För varje dag som går så trivs jag bara bättre och bättre i min klass och skola. Idag var i och för sig en ganska jobbig dag för lite olika anleningar och ville nästan hoppa av gymnasiet helt men dem i klassen lacka satan när jag sa det och aa, haha. Känner för första gången att jag passar in, att dem verkligen gillar mig för mig. Om någon från min klass läser min blogg (vilket jag inte tror men skit samma) så vill jag bara säga att ni är underbara.


Nä nu har jag inget mer att säga nu. Just till Axelia. Jag saknar dig Sara, så nu kan du fan inte klaga på att jag inte skriver om dig i min blogg!

PUSS



Kommentarer
Postat av: Axelia

två rader va det de jag fick (besviken)



:P

2009-09-05 @ 00:54:35
Postat av: Annika B.

Haha. Jag håller verkligen med Axelia. Snålt, Emelie. Snålt... XD



Btw, din blogg är ju riktigt bra nu! Vi ses.

2009-09-05 @ 08:02:56
Postat av: jag

Hahah jag BEEER om ursäckt not

2009-09-06 @ 19:14:04
URL: http://sweetsinger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0