Min valborg var awesome!

Den här kvällen var riktigt härlig faktiskt. Gäster hemma med god härlig mat och mkt skratt. Träffade Pauline, Nicole och "tyske", hahaha. Träffade också Daniella m.m på kvällen, as härligt. Var med henne till typ 11 och sen drog jag till Pauline och kolla film med lite folk i deras nya hus. Det har faktiskt blivit jättefint och träffade lite bekanta som jag inte träffat på jättelänge!
Jag hade en super kväll! Thanke you


Nogge och Chirstoffer, HAHAHA


Nogge, Pauline, Nicole och "tysken"


Värma rumpan!
"Tysken", Nicole, Pauline och Ellinor


Daniella min älskling


Pauline posar framför brasan


Jag posar framför brasan, dock syns jag inte


Kommentarer
Postat av: Köööööhler

Hahahahahahaahahahha Nogge och pappa :D

2010-05-08 @ 18:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0