Årets skämt!!!

Nu måste jag berätta en sak som ALLA kan skratta åt och mest dem som känner dem här personerna. Okej, i min klass finns det en kille som heter Kevin som jag umgås mkt med och en kille som heter Frank, lägg dessa namn på minnet! I våran etta har det börjat en kille i artist som konstigt nog liknar kevins pojkvän jättemkt, även om han inte tycker de så tycker ALLA andra de. Iallafall så kom då den här killen fram till Kevvin för några dar sen för att prata och DÅ kommer Frank inglidande från ingenstans och säger:
"Du ser ut som Kevins pojkvän" och jag bryter ihop, jag kunde verkligen inte hålla mig, herregud va jag skratta och han svar också! "Ehh, vaa?" men vänta vi har inte kommit till de bästa än. Eftersom att jag bryter ihop totla så går jag därifrån för att jag kände mig så jävla elak, TROR NI INTE ATT ALLA FÖLJER MED! och länmnar kevin ensam kvar. HAHAHAHA! kan ni förstå de! Frank sa ju stort sätt att killen såg ut som en bög xD och han sa det vara så ståntant. Alla tycker ju de men INGEN har vågat eller har tillräckligt mkt förstånd att inte säga något.
Efter ett tag så går vi iallafall tillbaka och räddar kevin och han var ju lite grinig att vi hade gått. HAHA det var mitt livs bästa ögonblick!

Kommentarer
Postat av: Vetleandrea

Very resourceful, thank you dave

2011-04-26 @ 09:58:21
URL: http://vetleandrea.blogfrombed.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0