back to school

Om vi säger såhär, min första dag i skolan kunde ju ha varit bättre. Det var ju jättekul att träffa alla igen och jag var så himla flummig idag men det var ju så att vissa av ettorna inte var så kul att dem hade börjat på just min skola, men vad ska man göra...
Jag åkte iallafall till stan efter och träffade Sofia och tog en fika och massa snack, mkt att ta igen nu efter lovet. Åh jag kan inte fatta att lovet verkligen är slut nu, så hemskt. Jaja nu ska jag packa väskan för att dra mig vidare mot kalla Dalarna.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha, jag ser ju helt drogad ut Emelie! Tog du inte fel bild??

2010-08-22 @ 20:23:47
Postat av: Emelie (ägare till bloggen)

Haha nepp det är den bilden när du tyckte du såg så trött ut, den andra såg ju ännu roligare ut

2010-08-23 @ 08:36:56
URL: http://sweetsinger.blogg.se/
Postat av: Pellehelena

It is healthy, I shall come on your site more often, thank.

2012-08-20 @ 11:24:14
URL: http://pellehelena.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0