End of summer?!

Folk måste ju skämta med mig när dem håller på "åhh sommaren är snart slut...buhu" lägg ner! sommaren är inte alls slut och så hemsk är de inte att börja skolan ingen, så länge det inte är någon snö så är jag lycklig. Sommaren 2010 har varit den bästa sommaren hittills i mitt liv! ingen tvekan om saken. Först åkte jag ju till Trelleborg till min älskling Felicia i en vecka, underbart att träffa henne igen. Sen Malta såklart, ojojoj de ska till mkt för att slå malta! så otroligt många minnen. Men jag måste säga att min födelsedag nog var bäst.

Och nu är man på landet. Tänk att det är min 17onde sommar här nu. Den här sommaren har förändrat mig också, kommer nog inte vara den samma när man går tillbaka till skolan iår.
HAHA nu har man ju kompisar över halva världens också, t.ex. Paris, Blgien, Turkiet, Österike, Tyskland och säkert mer ändå, HAHA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0