Is it really the end of summer?


I just don't want to believe that this summer has come to an end.


Den här sommaren har gått så fruktansvärt fort. Känns som jag nyss var i Trelleborg med Felicia, som att jag för någon dag sedan var i solen på Malta. Åh jag vill inte att sommaren 2010 ska ta slut. Det har varit den bästa sommaren i mitt liv, på riktigt. Vill bara att den ska börja om från början och spela upp allting igen, och jag bryr mig inte om att jag får uppleva allt de dåliga igen för de är så jävla värt de! Så många minnen som aldrig kommer dö har jag fått den här sommaren.

Tack vare den här sommaren kommer jag inte ha en aning om hur min vinter kommer se ut! Det har hänt så mycket. Jag kanske äntligen får mig operation och jag kanske åker till Österike och Turkiet i vinter, kan inte vänta! Även om det är ett år kvar till nästa sommar kan jag inte sluta tänka på hur den kommer se ut, få fyller man ju 18 också.

Jag antar bara att...jag har svårt att acceptera att sommaren 2010 faktiskt snart är slut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0