Köp lista

Ja nu är det ju faktiskt snart Mellandags rean och då MÅSTE man ju göra en köpt lista. Här är lite saker som jag verkligen vill köpa!!




Dem här två ringarna har jag velat ha jättelänge nu! Dem är så otroligt snygga!!


Nyårsklänning är ju ett måste. Vet inte riktigt vad jag vill ha än men något sånt här är ju galet snyggt!


JAG ÄLSKAR SÅNA HÄR SKOOOR! Har velat ha sådana hur länge som helst, svarta! Om jag har dem här kommer jag vara hur lycklig som helst.


En snygg svart väska med nitar. Vet ganska exakt vad jag vill ha för typ, dyra men underbara!


Ja tänken är ju att kevin ska färga mitt hår och få bort mina gula pigment i håret så då måste man ju köpa lite hårfärg!


Behöver nya nagelak och har hört att HMs nagelack ska bara billigt och bra. Älskar BodyShop och den här luktar hur gott som helst! min absoulta favorit.


Kommentarer
Postat av: Kevin the one and only

JAG VILL OXÅ HA SÅN DÄR KORS RING HAR LETAT AS LÄNGE

DET FANNS PÅ JC MEN JAG VAR PANK DÅÅÅÅÅÅ

2011-01-03 @ 13:27:57
URL: http://emocore.se/niv3k

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0