love to a friend


vet att det är lite fel här och där, ahahha

Först vill jag bara säga att jag gjorde den här låten ikväll OCH DEN ÄR TILL DIG MIN UNDERBARA VÄN!
Pauline du vet mycket väl om att du är min bästa vän och jag älskar dig över allt.  Du ska veta att jag tänker mycket på dig och att det har hänt med än en gång att jag önskar att du var hemma, men vet du vad?! På något sätt lyckas du ändå, jag förstår inte! även om du inte är hemma här hos mig så är du än den ända jag kan gråta ut med, den som jag pratar med i timmar utan att märka att tiden bara flyger iväg med. Även om du är hur långt ifrån mig så är du ändå den som är mest där för mig. När jag var ledsen sa du till mig "Om det är något och vi inte kan prata på skype så smsa mig så ringer jag, jag gör de för din skull och jag skiter i hur mycket det kommer kosta, jag skulle göra de för dig!". Och jag vet att det du säger menar du.
Skulle bara vilja ha en myskväll med dig, ojojoj det skulle göra mycket för själen! inget kan ju slå våra kvällar!
Iallafall, ville bara ge dig den här låten! Jag älskar dig gumman, mycket mycket mer än du förstår!

Kommentarer
Postat av: Pauline

Gumman, du förstår inte hur otroligt rörd jag blir av det du gjort för mig. Och jag vet att det här året inte ändrar nånting mellan dig och mig. Vi kommer alltid finnas där för varandra, hur långt borta vi än är från varandra. Så så kommer det vara i 70 år till. Tänker aldrig släppa dig min bästavän, du kommer alltid ha en stor plats i mitt hjärta! Jag älskar dig så otroligt mycket och jag kan inte beskriva hur mycket du betyder för mig. Du är min andra halva, och jag älskar nu, i morron och föralltid! <3

2010-12-08 @ 21:17:34
URL: http://shiningeye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0