Alla hjärtans dag



Titta vad jag fick av min älskade mamma idag i alla hjärtans dags present!

Jag ska vara ärlig och säga att min dag har varit skit rent utsakt. Har gråtit
största delen av dan och nu har jag typ super ont i huvudet för de. Igentligen skulle jag ha åkt in till stan med Pauline och två kill kompisar och fira alla hjärtans dag men det gick verkligen inte. Hade det varit en annan dag, vilken som HELST! så hade det gått men inte idag. Jag visste inte hur jag skulle göra för att lugna ner mig så jag ringde min mamma och bad henne komma hem. Vi prata om allt. Jag var med henne hela den, man kan väl säga att hon räddade min dag! Vi åkte till hagen med Marcus, vi fika hemma hos honom sen och sen laga mamma och jag mat tillsammans



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0