Äntligen


Äntligen har jag och pappa fixat "min" gitarr
, ja det är väl bara jag som kommer använda den. Jag är seriöst as taggad på att lära mig spela! gitarr spel passar verkligen min röst perfekt och jag vet exakt vad för typ av gitarr spel som jag vill lära mig. Det finns bara ett litet problem..min gitarr är otroligt ostämmd. Min gitar måste vara världens ostämdaste gitarr, inte så konstigt kanske. Pappa var och köpte nya strängar idag och jag har verkligen inte aning om hur man stämmer. Jag gjorde verkligen ett tappert försök med hjälp av pianot men det gick åt helvetet. Men jag satte iallafall på alla strängar själv, lite små stolt eftersom att det var första gången i hela mitt liv, har bara sätt dem i skolan göra de.

Aja, Felix får väl stämma den åt mig på måndag! längtar, haha han ska ju också bli min nya gitarr lärare! YEY

Kommentarer
Postat av: Felix Ahlberg

Terminen startar på måndag! ;) <3

2010-02-26 @ 23:23:48
URL: http://sondre.blogg.se/
Postat av: Emelie (ägare till bloggen)

Haha så är de:D:D<3

2010-02-26 @ 23:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0