God morgon

Haha tror faktiskt dedt är första gången som jag skriver ett inlägg på morgonen på en vardag och man ska till skolan. Ja nu är jag iallafall klar och lyssnar sönder låten som är nedanför. Varför är det alltid så? När man väl har hittat en bra låt så lyssnar man sönder den tills man tröttnar och sen vill man inte höra den. Det är så sjukt jobbigt.
Snart ska jag och pappa åka iväg till skolan..eller aa jag ska till skolan, vet inte vad han ska.

Efter skolan ska jag tydligt åka iväg någonstand med Andera för vi ska tydligen vara med i hennes syrras prodjekt i skolan men andra ord vi ska vara med i en film och vi ska spela döda. Haha en otroligt svårt och viktig roll. Men det blir säkert as kul, speciellt med Andera. På riktigt man kan inte ha tråkigt med den människan, helt omöjligt. Är det tråkigt så säger hon bara någon konsigt men rolig komentar som man kan skratta åt hur länge som helst.

Juste det ska jag säga innan jag glömmer de.
Igår så kom min sång lärare fram till mig och ja vi snacka vi lite. Jag sa att hon hade saknat mig fett mkt och hon sa att hon helt klart hade gjort de, HA jag visste de. Iallafall så sa hon att det var några treor som leta efter mig. "Va?! vad vill dem mig?" sa jag. Hon sa att dem ville att jag skulle sjunga i deras musikal som är ett projekt arbete som alla treor gör om dem inte helldre spelar in en CD eller något. Iallafall så blev jag typ as chockad och visste inte vad jag skulle säga. "Dem kanske äter upp mig!" sa jag och just då kommer två av dem treorna förbi som ville ha med mig. Fett pinsamt men ändå kul.
Vi får se hur jag gör, kommer förmodligen göra det och ifall jag gör det ska jag typ sjunga en sån, kanske säga någon replik i någon scen och sen är jag klar. Kommer spelas upp i Mars typ så det är ju inte broska.

jaja men nu ska jag kila iväg till skolan.
Ha en super fredag nu!

xoxo

Kommentarer
Postat av: Lina

fan va kul, ta chansen!

2010-02-19 @ 22:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0