God morning

God morgon alla. Jag ar verkligen precis vaknat och funderar på att kila iväg till
köket och göra en smaskig smudi, jammi!!
Ja, jag är hemma från skolan idag igen, kände mig inte redo för att gå tillbaka dessutom är jag sjuk också. Imorgon är det förmodligen den dagen som jag får ta tag i och släpa iväg mig till skolan och lådsas som att INGENTING har hänt..som vanligt. Igentligen vill jag bara vara hemma med mig mamma men det går ju inte.

Jag har tänkt på en grej, någonting som förmodligen dem alldra flesta är eller har varit. Jag är helt besatt av min mobil..på riktigt. Om jag inte hittar den får jag PANIK...
Folk har börjat konstatera de att jag är alltid uppdaterad. Det går alltid att lå mig någonstans, dygnet runt.
Kan de verkligen vara bra för en?
Ibland när jag vaknar på natten, vaknar jag, kollar på mobilen och sen somnar jag om..Hallå
de kan ju inte båda gott.
Nej jag måste börja göra något åt de..och nu när jag väl prata om de kom jag på att jag faktiskt
behöver en ny mobil, hahaha.

jaja nu ska jag gå och se vad som finns
i mitt kykskåp
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0