Lördag 6/01 tråkig lördag


Jag har en känsla av att det kommer bli en tråkig helg.
Men innan jag säger något annat vill jag önska Pauline lycka till till tävlingen som hon är på just nu. Jag minns den där känslan som man hade innan man skulle ut på isan. Ja jag har ju fakitskt åkt konstikning förr. Jag åkte i typ 8 år men jag sluta för två kanske. Det var inge kul längre och jag kom inte framot så jag la av.
Ikväll ska jag äta salad som mamma köpte till mig.

Jag orkar inte skriva ett långt inlägg idag.
Nu ska jag verkligen ta och städa mitt rum medans
jag tittar på "raise your voise".

xoxo

Kommentarer
Postat av: Axelia

ååå nej var hittade du den här bilden, kolla i tjockis sara!!!!!! :o

2010-02-07 @ 02:15:04
URL: http://axeliayork.blogg.se/
Postat av: Emelie (ägare till bloggen)

Skärp dig! Hahahaha igen ser bra ut på den bilde så xD

2010-02-07 @ 13:09:52
URL: http://sweetsinger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0