Söndag

Just nu håller jag på med förberedelsarna för min bokreception som ska vara klar på tisdag. Har också matteprov på torsdag, känner mig kanske lite stessad.

Jag har haft en ganska tråkig helg. Förr var min helg full planerad redan på måndagen eller tisdagen men nu..är den helt tomma. Jag måste verkligen få upp mina komtakter igen. Jag har nästan slutat träffa alla som jag vill vara med. Dem ända jag träffar just nu är dem i skolan och typ Pauline...det är inte okej. Jag har inte träffat Lina på hur länge som helst. Har inte pratat med Mimmi på hundra år. Annika var det flera veckor sedan jag träffade. Daniella springer jag ihop med på tåget då och då..
Det är ju skamligt av mig. Jag förstår inte varför jag inte träffar folk längre. Jag förstår inte varför jag gör så mot mig själv. Jag vill ju träffa dem alla och hur svårt kan det vara att ta upp telefonen och ta en fika, lunch, bio eller bara åka hem till någon och laga middag eller något.
Det ska bli en förändring! Jag ska börja träffa dem igen. Ska få upp de konsakterna som jag hade igen.

Nu ska jag fortsätta med bokreceptionen.
xoxo

Kommentarer
Postat av: Lina

<3

2010-02-21 @ 17:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0