Torsdag friluftdag

Ja det är ju inte torsdag men eftersom att jag inte har skrivit
om varken torsdag eller fredag så jag gör det nu

Ja som sakt så hade jag friluftsdag i torsdags och jag, Isa, Andera och Gustav bestämde oss för att åka skridskor. Vi visste att vi skulle åka på en sjö och både jag och skridskor har åkt konståkning så vi trodde det skulle bli kul. När vi kom fram upptäckte vi att det var minst 2-3 centimeter snö på isen och det gjorde det
stort sätt omöjligt att åka. Isa och jag tyckte det kändes som att vara nybörjare igen. Vi tröttnade ganska fort och
då åkte vi hem till Gustav i Fruängen istället. Vi gick minst förbi tre mataffärer när vi gick och varje gång gick vi in och köpte något. När vi kom hem till Gustav kolla vi på So 6 (jag har ingen aning om hur det stavas). Den var SÅÅÅ äcklig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0