Trött

Jag är så himla trött hela tiden. Skrevinget inlägg igår för jag somna typ..8-9 eller något. Jag vet på en fredag, skamligt.
Igår var jag iallafall på resturang med mamma, det var mys. Massa god mat och härligt prat.

Just nu har jag och mamma bakat laktorfria bullar för min kusin Krestina kommer hit med sina tre barn. Var av två av dem är laktosintoleranter (shit, har verkligen ingen aning om hur det stavas). Iallafall så kommer dem hit på fika och middag. Det ska bli kul, har inte träffat dem sen i sommras och Krestina är så himla gullig och lätt att prata med.
Innan dem kommer ska jag till Marcus och plugga matte, känner mig inte speciellt taggad om jag ska vara ärlig. Matte var faktiskt en gång mitt favorit ämne men nu..jag är helt värdelös på de så det kanske är bra att matte gemiet i familjen.

Jaja nu ska jag åka iväg..kuuul..
Skriver sen!
xoxo

Kommentarer
Postat av: kickan34

mh e oxå trött :O Kram

2010-02-20 @ 23:07:56
URL: http://kickan34.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0