10 saker du inte viste om mig:

1. Jag är mörkrädd

2. Jag älskar skräckfilmer men har svårt
att somna efter att jag sett dem

3. Jag trivs inte så bra i min skolan som jag
säger att jag gör

4. Jag ÄLSKAR att spela tv/dataspel

5. När jag var liten gjorde jag filmer själv
när jag var hemma och var sjuk

6. Jag tycker själv att jag låter som något som
fasnat i damsugarn när jag nyser

7. När jag har tråkigt på natten brukar jag städa
mitt rum/ jag föredrar att städa på natten

8. Jag har panik för döda och påkörda djur

9. Jag måste skriva upp nästan allt för att komma ihåg de

10. I vanliga fall är jag livrädd för att ha ett förhållande med någon

Kommentarer
Postat av: Annika

Hahahahaha! #8 ! HAHAHAHA! Du är fan livrädd! XD

2010-01-26 @ 19:49:05
Postat av: Emelie (ägare till bloggen)

Undra varför xDxDxDxD

2010-01-26 @ 22:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0