Måndag 25/01 Seg men okej dag

Nu var det ett tag sen som jag skrev nu. I helgen har jag varit i farsta med Pauline och träffat lite roliga människor. I lördags shoppa jag med mamma och chilla galet. Och på Söndag var jag med Annika som jag inte träffa på typ mer än en och en halv
månad, skam på oss!

Jag längtar så mkt till torsdag för då kommer Pontus kanske hit och sover här till på söndag och det kommer bli så mysss! Saknar min pojkvän nu. Har inte träffat honom sen förra helgen och det är faktiskt jobbigt att inte kunna ses så mkt som man vill men jag antar att det är sånna smällar man får ta när man skaffar en pojkvän som jobbar hela tiden!



Jag vet inte om jag går till skolan imorgon, jag orkar verkligen inte! Känner bara för att vara "sjuk" eller något och prata med pojken hela dan och bara ligga i sängen och titta på film typ. Jaja får se hur jag gör.

Jaja nu ska jag kila iväg och kolla till min tvätt.
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0