helgen 8-10/01

Fredagen 8 Jan
I fredags var jag med Pauline och hennes vänner i farsta strand. Det var verkligen super kul och träffa massa mysiga människor. Verkligen en lyckad kväll med roliga minnen. Vi drog väl hem vid 11 och var hemma 12. Tvyärr hände det en del saker senare på kvällen men det löste sig till slut.

Lördagen 9 Jan
På lördagen ringde jag och väckte Pontus vid 9 tiden för att han skulle kunna komma till Stockholm någon gång den dan iallafall, hahah. Jag åkte till T-C och hämta upp honom vid 1-2. Efter de så åkte vi och träffa Pauline och hennes små tomtar och fika. Det var mys och vi hade massa kul.
På kvällen sov pontus hos mig. Det blev en kväll med massa mys, skratt, prat, skärckfilm och gott.

Söndagen 10 Jan
Söndagen var en riktigt seg dag. Lågg i sängen typ hela dan och gjorde ingenting. När jag och Pontus väl hade väckat tillräckligt mkt för att typ röra på oss så titta vi på en riktig mys film, disneys Tarzan, älskar den filmen.

Jag hade verkligen en blandad helg. Jag har haft jättekul, mysigt, jag har varit rädd, ledsen men jag har mest flumat! Det är så det ska vara

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem e pontus:)

2010-01-14 @ 22:03:52
Postat av: Emelie (ägare till bloggen)

Vem är du? xD

2010-01-14 @ 23:25:58
URL: http://sweetsinger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0