Lördag 16/01 Lördagsmys!!!

Igår satt jag på lidingö banan, tunnelbana, tåg och sen buss. Jag började åka kl 4 och var framme typ halv ätta. FATTA jag åkte buss och tåg i 3,5 h och när jag kommer fram får jag en jävla utskälning av Pontus för att jag inte vill gå vilse typ, jävla cp, hahahaha. Annars hade jag en super mysig kväll igår. Vi gick och la och tidigt för Pontus har ju jobbat hela veckan och var helt slut.

Idag vet jag inte riktigt vafd vi ska göra. Pontus snacka om att vi skulle träffa Jonny och åka skoter (eller hur det nu stavas) med honom men jag VÄGRAR! jag lovar att jag kommer ha sönder skiten. Nej jag kommer bara sitta bakom någon av dem, så mkt skoter ska jag åka som mest, vi ska ju inte ha allt för kul.

Jaja nu ska jag upp och äta något,
vi får se vad pontus har hittat i
kylskåpet.
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0