Måndag 11/01 Nu ä lovet verkligen slut

Min dag börja kl 5 idag. Pontus var tvungen att gå upp kl 5 för att han skulle iväg och jobba, fyfan..så tidigt! När han hade åkt iväg med mamma så gick jag faktigt och la mig igen till 8.

Ja idag börja men ju skolan igen. Det var ju såklart kul att träffa alla igen och så och vi hade väl inte mkt till lektioner. Vi ska tydligen ha något prodjekt om hälsa så idag såg vi en film om rökning. Inte en sån film som man kan tänka sig. Det handla om en kille som jobbade i ciggarett industrin och att han ville att folk skulle röka MER. Den var rolig och intresant. Sen blev vi indelade i grupper som skulle jobba med ett vist ämne under några veckor nu. Jag ska jobba med Ätstörning och jag ska jobba med Andera, Gabbi och Catherine. Det ska faktiskt bli kul.

Efter skolan lekte jag med Mikaela i stan. Jag har verkligen varit sur på dig dem sista dagarna och jag har ju haft mina andledningar men jag orkar inte bråka.
Hon ville ha hjälp att hitta ett par jens på gina och klart man ställer upp. Efter att hon hade hittat sina jens + en eller kanske två tjöjor så gick vi en snabbis på donken och gissa vem jag hitta där, Mimmi så klart, vem annars. Jag träffa och Sting och två små tomtar till som jag inte har träffat förut. Det var super att träffa min Mimmi även om det inte var så länge sen alls men det är alltid lika underbart.

Imorgon ska vi ha äcklig gympa, hatar gympa men Andera ska pusha mig och jag ska pusha henne eftersom att vi båda hatar gympa xD


Jaja nu ska jag gå till min mader och be
henne massera min stackars rygg!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0