Måndag 18/01 En bra dag


Jonny och Pontus på bilden.
Ja min pojkvän är fånigare än mig när det gäller kameror, fjolla...<3


Idag har det varit en ganska bra dag faktiskt. Det gick
super på ensemblen och restan av dan gick ganska fort och inget speciellt hände. Jag vill verkligen ta tag i mitt liv nu. Fixa skolan, vännerna, hjälpa till hemma, få upp kontakten med folk och må bättre.
Nu har ju min bror flyttat ut. Det känns både kul och konstigt, tomt och skönt. Nu känner jag att jag kan ta hem folk och ha riktiga mys kvällar som inte innebär att sitta instängd på mitt rum. Men det är också lite ensamt, nu är ju jag det ända barnet som bor hemma men det blir säkert bra.

Jag har verkligen haft en superhelg. Jag hade jättekul och mysigt. Det var så skönt att komma bort från allt ett litet tag. Men nästa helg blir det inget åka till öregrund, för det första har jag inte råd och för det andra måste jaf göra andra saker, som..
att shoppa i Täby med mamma, leka med Pauline och hennes tomtar, leka med Annika och kanske något annat kul.


Jaja nu ska jag kila iväg
xoxo

Kommentarer
Postat av: Pauline

jajjemen, jag är tomtemor och alla andra tomtar xD

2010-01-19 @ 16:28:11
URL: http://shiningeye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0