Onsdag 13/01 PMS dag


Andrea ville vara med på bild

Shit vilken PMS dag det har varit idag!  ena sekunden vill jag
bara falla ihop och åka så långt bort som möjligt, andra vill jag sätta mig på marken och typ stor böla..fattar inte vad som är fel. Vill bara sova bort restan av veckan! Låt det bara bli helg, snälla.
Ja det har inte hänt något speciellt idag. Jag och Andera satt nere i cafét och snacka skit och hade det aschill. Tack för att du puschar på mig! Du är en stor andledning till att jag ens går till skolan. Efter skolan kunde jag inte vänta tills jag låg i ett varmt bad och sen somna tidigt, självklart ska ju något komma ivägen för min plan. Jag fick mitt halvvarma bad för varm vattnet tog slut efter ett tag och sen ska vi gå och se Avatar kl 21.00 och den håller ju på i typ 3 timmar så min plan om att somna tidigt sprak ganska totalt.
Efter skolan ringde Pauline mig och ville snacka lite strunt och varför inte. Jag ville baka massa pepparkakor med henne som vi egentligen skullle ha gjort igår men då var jag och åt pizza med Pontus. Hon sa att hon inte hade tid men jag misstänker att hon tänker baka sina pepparkakor själv och inte bjuda på en ända.

Haha ja nu ska jag iallafall fixa mig lite innan bion
vet dock inte varför, en gamal vana kanske.
xoxo

Kommentarer
Postat av: Pauline

JAG HAR INTE BAKAT EN ENDA PAPPARKAKA ÄN!!! Anklaga mig inte xD Du får gärna komma hit och baka nån dag :P <3

2010-01-14 @ 16:04:45
URL: http://shiningeye.blogg.se/
Postat av: Felix Ahlberg

Akta er så jag inte häller kalasdricka i pepparkaksdegen! :O :D <3

2010-01-15 @ 23:25:20
URL: http://sondre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0