Onsdag 27/01 VILL INTE HA MER SNÖ!

Idag har det snöat hela dan, jag orkar inte med de. Man kommer knappt fram någonstans, det är kallt och blött, alla hatar de och det är ju så himla mkt också. Jag vill kunna gå i lätta kläder, visa mina fina kläder och inte ha min jacka som förstör allt. Jag vill kunna ha klackar men det går ju inte heller. Jaja man kan ju ändå inte göra något åt de så.

Skolan var helt okej idag, det gick bra på lektionerna med vårat projekt som vi har "hälsa" och känner att det faktiskt kommer gå riktigt bra på precentationen.

Nu har jag just duschat och det var SÅÅÅ skönt. Ska snart ringa min älsklign innan jag somnar. Han kommer hit imorgon och jag är lycklig!!!

Skriver mera imorgon!
xoxo

Kommentarer
Postat av: Annika

Hatar alla snön? Känner du mig?

2010-01-30 @ 20:35:09
Postat av: Emelie

Du räknas inte när man säger alla annika xD hahahah skoja.

Du måste väl vara den ändå xD känns som att alla vill ha sommar nu!

2010-01-30 @ 22:33:03
URL: http://sweetsinger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0