Say what?

Ja kan ni tro de? Jag pluggar verkligen på riktigt! Jag vill verkligen göra så bra jag kan i skolan, jag ska iallafall försöka satsa. För första gången känner jag mig verkligen motiverad. Nästan ingen i klassen gör t.ex. antäckningar eller lämnar in läxorna, vilket kanske verkar jättekonstigt vilket det är.
Sen efter lovet har jag börjat skriva upp mina läxor i mitt antecknings block som jag alltig har med mig hem och i skolan. Det har gått så mkt bättre sen jag börja göra de, känner att jag börjar få ordning på mitt liv och det känns bra. Har matte prov imorgon och känner mig inte riktigt förberädd på det än men det kommer jag allt bli, hoppas att jag kommer göra bra ifrån mig.

Just nu har jag borstat och matat hunden och nu är pappa på en promenad med honom, det är lugnt och skönt hemma. Mamma är på ett möte så just nu är jag ensam.

Helt ärligt så kan jag inte
skriva mer nu, måste plugga och
lyssna på bra musik!
Skriver kanske ett till inlägg
ikväll. xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0